måndag 28 oktober 2019

I’m back!


Dags att blåsa liv i den här bloggen igen. Sex år sen senaste inlägget. Är jag ekonomiskt fri än? Nej, det kan jag inte påstå men sparat har jag gjort hela tiden de här åren. Mest på sparkonto och i fonder. 

Nu har jag bestämt mig för att investera mer aktivt i min KF på Avanza och redovisa utdelningarna här. Jag gjorde de första köpen i portföljen i oktober 2015, NCC. Sedan har det mest blivit amerikanska bolag.

Här nedan är september månads utdelning. Visar även vad septemberutdelningarna har varit sedan jag började investera på kontot. Som synes inga höga summor. 




Jag inspireras av att se hur andra ökar sina utdelningar ganska markant år från år och vill se hur jag lyckas med den här utdelningsportföljen. Jag hoppas du vill hänga med och se hur det går.

Inga kommentarer: